Translate

lørdag 17. januar 2009

BLOG CANDY.......

På mandag 2.februar setter jeg meg på flyet til New York, i den forbindelse har jeg valgt å lage en påbyggings Blog Candy. Det vil si at starter nå med en Martha Stewart puncher, jeg skal bygge på med en ting hver dag jeg er i New York. Jeg skal være der i seks hele dager, så det vil si at det minst blir 7 ting i Blog Candyen......
Skal legge til en ting til når det er passert 10, da er det lagt til en Spellbindres med sommerfugl. Den har tre funksjoner, stanset ut, tørr emsossing og stenciling...

Selv om jeg ikke har fått svart alle er dere med, har ikke rukket å svare alle i det siste......




Det du må gjøre for å være med er å legge igjen en kommentar her under Blog candy`n, og fortelle om Blog Candyen i blogen din. Dessuten vil jeg at du legger til en link til min blog.

Trekningen skjer 15. februar kl. 21.00

147 kommentarer:

Inger-g sa...

Wow! For en start på en blog candy, Eli! Tenker det blir mange om beinet her. Høres digg ut med 6 dager i New York!
Ha en fortsatt fin helg.
Klem fra Inger
:-)

Ellen Karin sa...

Å så heldig du er som skal til New York. Skulle gjerne ha blitt med i kofferten. Slektningene våre bor en snau time unna, så det skulle vært kult å besøkt dem, og ikke minst shoppet litt scrappeutstyr...

Blir gjerne med i trekningen om en candy da...

Aina sa...

Heldiggrisen! Du må virkelig ha god tur over dammen! Må innrømme at jeg er "litt" misunnelig nå...
Det var koselig å finne bloggen til noen som bor så kort veg unna...dessuten er mannen min fra Åsmarka...:O)

Kos deg på turen!

Innlegget =)

Inger-g sa...

Hei Eli,
du kan hente en velfortjent award i bloggen min.
Ha en fin kveld :-)
Inger

Toneloni * Tonje sa...

Kos deg masse i New York *fantastisk by!! Og for en lekker blogcandy - jeg har lagt en link fra bloggen min :)

Ha en fantastisk tur

Klem

May-Britt sa...

Wow,for en flott candy du har Eli.
Kos deg masse i New York.
Klem
May-Britt

Connie sa...

Hei på deg Eli.
Ja denne må jeg jo bare være med på.
Nydelig blogcandy :-)(sånn ønsker jeg meg veldig)He he
Gleder meg til å se hva mer snadder du kommer med.
Kos deg masse i New York.
Klem

Marte sa...

Mente ikke å virke utakknemmelig altså, jeg blir oppriktig glad når noen vil dele awarder med meg :)

Tusen takk for muligheten til å dele litt av kosen med deg, du får nok en fantastisk tur!! Jeg er ikke litt missunnelig en gang - jeg er grønn! :P

Godklem fra meg

Papirskreppa sa...

Denne vil jeg være med på. Martha Stewart punchen er så fin. Har lagt igjen en kommentar i bloggen min, med link til din blogg. Kos deg i New York.

Eva Helen sa...

Mitt første besøk hos deg og hilser pent.WOW så flott Blog Candy du har.Må du ha en riktig god tur og kose deg masse.Jeg har skrevet om blog candy din på siden min.

Meretekj sa...

Kjempeflott blogcandy.
Kos deg masse i NY.
Har skrevet om deg i bloggen min.

Eli Kristin Magnussen sa...

Ååå den der er så flott, jeg er med Eli!!! ;)

Unknown sa...

Wow!!!
for en fantastisk flott blogg candy Eli!!!!

Du ligger allerede i lista mi, så nå skal eg fortelle om candyen i bloggen min, for denne vil eg gjerne være med i trekninga om!

Ha en kjempegod tur til USA og New York!

Stor klem,
Jorunn

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig blog candy! Jeg er gjerne med - Martha Stewart punchene er flotte!! Skal ile over i min blogg og fortelle videre om den samt linke til deg.

Ønsker deg en fin tur "over there"! Og god helg! :)

Ingunn sa...

Åh, skulle gitt ene lillefingeren for å kunne gjemt meg i kofferten din!!! :D Får nøye meg med å delta på denne herlige blog candyen i stedet! Ha en riktig god tur, og kos deg masse!

Aud Kirsten sa...

For en flott blog candy, den blir jeg gjerne med på ;0)

Ønsker deg en god tur!

Torill sa...

Håper du får en nydelig tur i NewYork!!! Hærlighet så spennende!!
Jeg vil gjerne være med på denne candyen!! Så count me in!!

Julia sa...

WOW!!
Denne vil jeg gjerne være med på!

Vil samtidig ønske deg god tur til ScrappeMekka :-)
Håper vi hører fra deg underveis.

Snuppelure sa...

FOr en spennede blogcandy :o)
Jeg har gjort det som skal til for å bli med i trekningen :o)

Anette sa...

Dette hørtes ut som en spennende blogcandy!!
Skulle ønske det var jeg som fikk handle i USA :)
Håper du koser deg der borte :)

Lena Katrine sa...

Fyttikatta! Dette vil jeg jo følge med på! God tur, og kos deg kjempemasse!

Klem fra Lena Katrine

Anonym sa...

En superflott blogcandy og den aller første jeg har lagt til i min bogg (har ikke fått det til før!!)

Ønsker deg en god tur til USA, Jeg drar samme vei 5 juli=D

Klem

Cicci sa...

Wow. Jag länkar direkt.

Gro sa...

Skulle gjerne tatt en New York tur selv jeg. Kos deg masse!
For en flott blogcandy du har på gang!
Link til din blogg har jeg allerede, men jeg har selvfølgelig fortalt om blogcandyen din til mine bloglesere.

Marrii sa...

Håper du legger ut litt tips om artige steder å shoppe i New York, skal nemlig avgårde snaaart selv:) Hehe..et år til da men..er jo snart det?!
Blir gjerne med i trekningen av det som starter som en utrolig flott candy!

Filharmonica sa...

Så artig da med en tur til New York! Gleder meg til å se hva du finner der som du legger til blogcandyen :-)
Har reklamert for deg i bloggen min og linket til deg. Ha en flott tur!

Benedicte sa...

wow, for en flott blogcandy :-)
har laget et innlegg om blogcandyen din i bloggen min:-)

http://benedihs.blogspot.com/2009/01/eli-sin-blogcandy.html

riktig god tur til New York

klem fra Benedicte

Marrii sa...

Hehe..er vel kanskje ikke den rette å få informasjon om slike ting fra da nei, om han ikke er laaaangt over gjennomsnittet interesert i papirhobby da;p
Venter spent jeg da, så får du ha en god tur over dammen,kose deg max!

(Vet ikke om det er her jeg skal svare, men...er helt fersk som blogger, så det får bare stå til;)

Petraso sa...

Vilken Kempe flott bloggcandy! Jag länkar i min blogg med en Bild i sidan!

Kristin sa...

Åh, for en super blog candy du har startet på! :D Har linket deg i bloggen min. :)

Kos deg i New York! :)

Elisabeth Helland sa...

god tur....

ohar linket til deg om candy'en i bloggen min....og takk for titten i bloggen din, her er mye lekkert

Cathrines-creative sa...

Du må ha en riktig god tur.
Kjempe start på en blog candy. Dette blir spennende. Har linket til deg i bloggen min:-)
Ha en fin kveld

Maya sa...

Kos deg i det store utland!!
Og guriland for en fabelaktig blog-candy!!
Den vil jeg gjerne være med på ja!!
Ha en fortsatt flotters søndag!
Klem fra Maya :)

Solrunn sa...

WOW!! Bare starten på denne blogcandyen er jo helt fantastisk;) Denne vil jeg helt klart være med på, også vil jeg få ønske deg en strålende tur til New York!! Håper den blir helt fantastisk og at du får shoppet masse til deg selv også, ikke bare denne blogcandy`n... sånn at vi kan få se hva mer spennende du tryller frem;) Det gleder jeg meg til;) Kos deg masse i New York;)

Jeg blir gjerne med i trekningen på denne flotte blogcandy`n, så jeg har lagt en link til siden din i min blogg;)

Veronica sa...

Dette var en skikkelig flott candy! Den må jeg bare være med på:) Jeg har linket fra min blogg, og krysser fingrene mine:)
Lykke til i New York!

Vibeke sa...

WOW - denne må jeg selvsagt bare være med på!!! For en fantastisk flott blogcandy!!!! Utrolig flott altså!!! GOD TUR!!!

Livert sa...

Super Blogcandy. Jeg vil gjerne være med på den. Har fulgt dine kriterier.
Så håper jeg at du har hatt noen herlige dager i det store utland.

Klem fra Livert.

Kattis sa...

Trevlig resa får jag önska dig och hoppas du får ut det du tänkt dig av resan =) Naturligtvis vill jag vara med och tävla i din blogg candy, länkar i min blogg och använder din bild =)
Hoppas på tur =)
Kram Kattis

Marie sa...

vad kul att komma till New York, vill gärna var med i utlottnignen.

Länkar hit från min blogg, ha en underbar resa

Lene sa...

Så heldig du er!
Har linka til bloggen din i bloggen min.
Håper du har en kjempe fin tur :D

Klem Lene

Anne Marit sa...

Wow,for en flott candy du har Eli.
Kos deg masse i New York.
Klem

Nina sa...

Det høres ut som en flott tur!
Du har forresten en kjempefin side, mange kjempefine kort!! :)
Har lagt link til bloggen din på min blogg. Ha en fin tur!! :)

*Katia* sa...

Hallo Ely!
Sei das erste Mal, daß ich seinen blog besuche und ich finde ihn wunderbar!
es ist von wenigem, das scrap mache, und ich blieb ohne Wörter zur Sehkraft von ihrem blog.
In mein von wenigen Wochen wird geboren blog,
ich fügte das Bild des blog Candy mit entsprechendem link hinzu..
Ich wünsche Ihnen eine gute Reise und viele Unterhaltung
du entschuldigst mir dich eventuelle Fehler, aber Gebrauch ein Übersetzer, mit ihr mitzuteilen.
By Katia

** ladyscrap ** sa...

Hi Eli! Your blog candy is very beautiful. I hope that fortune remembers me and makes me win. It's the first time that I see your blog and you make some very beautiful things. Now I go to insert the link of your blog candy on my blog.
Regards from Italy

Anna Maria - Rome

lillesmor sa...

Hei. Da har jeg lagt deg til i blogglista mi og skrevet et innlegg om den utrolig flotte blogcandyen din. Kommer nok til å besøke deg jevnlig, for du lagde utrolig flotte kort. Mener jeg har sett flere av disse et eller annet sted før, og nå vet jeg jo hvor de lages;-).
Ha en flott uke.

tessa sa...

for en herlig candy. Og jeg må bare innrømme at jeg kunne godt tenke meg bli med på usa tur.. Kos deg så masse. Og jeg vil også si at jeg fant utrolig mye flott i bloggen din!!

Eva sa...

Så flott candy! Du har æren av å være den aller første blog candyen jeg linker til på min splitter nye blogg (noen av oss er litt træge).

Kos deg masse i New York! Nyt vår misunnelse. ;)

-Eva

Unni sa...

Jøss så flott blog candy, blir spennende å se hva mer du finner:)
Jeg blir svært gjerne med så jeg har lagt bilde med link til bloggen din i siden på bloggen min:) Jeg har tittet litt i bloggen din også, var veldig mye fint å se, Håper du får en flott tur over there:)

Sianba sa...

For en flott blogcandy, jeg har linket til deg i bloggen min... :-)

Wenche sa...

Lekker Blogcandy du har. Håper du har hatt en fin tur.

Unknown sa...

Oi... det høres flott ut! Eg ska til statene i juni/juli og gleder meg vilt. Håper du har flotte dager der borte!

Og for ein blogcandy, her var det mykje flott! Heldig den som vinner den.

Solbjørg

mellem sa...

WOW, det må jeg si var en lekker blogg. Gleder meg til å se hva du har handlet i New York :-) Håper du får en fin tur

Anonym sa...

Hi Eli!
Your blog candy is beautiful.
http://kotenok77.livejournal.com/20868.html

Janne sa...

Alltid kjekt med en candy jeg er med - link er lagt til i bloggen min :0)

Irene sa...

God tur til New York!
denne bloggcandyen vil jeg gjerne være med på:-)

Liten scrapper sa...

WOW!!! Det var litt av en blogcandy!:O:) Kjempesnilt av deg da!! Vil veldig gjerne være med i trekning:)

God tur til New York!!

Hilsen Merethe

Marianns papirgleder sa...

Kjempeflott blog-candy, den vil eg gjerne vere med å kjempe om!! Ser du reiser på mandag 2.2 som er bursdagen min!!! GOD TUR, skulle gjerne vore over dammen og shoppa litt!

Baddie sa...

Ønsker deg riktig god tur til NY! Var der i april i fjor, og jeg skal garantert tilbake. Kos deg masse. Har forresten laget et innlegg om bloggcandyen din med link til bloggen din, i bloggen min.

Anita sa...

Så utrolig snillt av deg å legge ut en slik candy!!
Er selvfølgelig med på den!
Ønsker deg en fantastisk tur!
Anita =)

Kjerstin sa...

Stilig! Jeg hiver meg med! Link og innlegg er lagt ut! :D

Håper turen var super!

Nyten sa...

Kjempeflott candy!!
Eg har fortalt om da i bloggen min.
God tur:-)

Linda(Nytenkort)

Kjerstin sa...

Hi, hi - du har ikke dratt enda, nei.. ;) Fulgte ikke helt med på alle datoer der, nei... Men god tur, da!! Og takk for tilbakemelding på bloggen min! Alltid koselig! :D

Camilla sa...

Åh, här var det mycket att titta på...Och vilken blogcandy du bjuder på. Tänk stora landet så spännande.
Jag hoppas på tur...
Kram Camilla

Toi9 sa...

Du e no berre herlig person . Tenk å gi bort så mye ! En ønskedrøm å få så fine premier. God tur og senere fin scrapping :=)

Tonje - fantorangen sa...

Flott blog candy - som jeg gjerne hiver meg med i kampen om ;)

Kos deg masse i New York!!

Sigrun sa...

Så flott en blogg candy som jeg godt kan tenke meg! Håper du får en flott tur til NewYork! Skulle virkelig ha ønsket det var meg!
Kos deg masse!
Klem Sigrun

eva sa...

Jeg drømmer om dette konfete

Gunn-Hege sa...

For en artig blogcandy, jammen er du snill!!!
Blir spennende å se hva som ender i den, og jeg er gjerne med på trekning =0)
Lagt deg til i bloglista mi og jeg, det var jo så mye fint å se her inne hos deg, så nå er det lettere for meg å kikke innom.
(I Lismarka har jeg vært mang en gang forresten, har slekt der ;=)

Leena V. sa...

En spennende blogg og en spennende candy!!
Har lagt deg til i blogglisten min samt skrevet litt og linket om candy'en.
Lykke til på tur til USA!! Kos deg masse!!

Heidi sa...

Heldige du som skal på storbytur.
Kjempeherlig BG som jeg jo må være med på.
Har skrevet om deg i bloggen min.

idaws sa...

For en flott blog candy :) å så morsomt at du legger til en ny ting for hver dag i USA. misunner deg denne turen. har enormt lyst til å dra til USA :D god tur :)

maxell sa...

Vilken härlig resa det låter som. Din och även detta bloggodis. Njut av NY. :)

Jag länkar från min blogg.

Bunny B sa...

Thank you!
http://bunnymoney9.blogspot.com/2009/02/blog-candy-goodness.html
bunnybx at gmail . com

Elisabeth sa...

Hei. Først vil jeg bare si at du har en flott blogg, mange gode ideer. Takk for at du deler dem med andre. Jeg har lagt deg i min bloggliste og link til din blogg i min blogg. Håper du har kost deg i New York. Klem.

Åse sa...

Nå er du jo bare timer unna den store turen! God tur!
Og for en super blogcandy! Så spennende med påbygging. Det er jo flotte ting som ligger der!!!
Har linket til deg:)

Millan sa...

Jag vill också gärna vara med! Har länkat till dig från min blogg!

Jezz79 sa...

Lycka till på resan! Jag är gärna med och tävlar och länkar med bild på min blogg!!/Jessica

Unknown sa...

Hoppas att du får en härlig tur i "the big apple". Bara liteee avundsjuk ;-) Håller dock mina tummar att jag har tur i din maffiga blogcandy!
Kram Jeckee

Sena sa...

Fabby candy! Thank you!! :)
http://senalovescandy.blogspot.com/2009/02/sweet-treasures.html
sena.sagani[at]gmail[dot]com

Asksvart sa...

Wow vad fint!!! Ja är gärna med och tävlar... Har skrivit om din Candy i min blogg och länkat hit... :)

Britt sa...

jag vill jättegärna vara med, jag länkar från min blogg.
Ha en trevlig resa!

Kram Britt

Gabriella sa...

Härligt godis att vinna!!!!.. Jag kommer bli jättenyfiken på alla hemliga saker du hittar i New York. Bara punchen är hur åtråvärd som helst!!...Hoppas på att vinna...

Jag har självklart länkat dig i min blogg.

HA det så gott i NY.

Sonja sa...

God tur!
Kos deg masse (",)
Fant mye fint i bloggen din, og har tipset om din blog candy i min blogg.

Iren sa...

Wow for en flott blogg candy!!! Selvfølgelig vil jeg legge deg til på sia mi ;o)

Håper du har hatt det flott i USA ;o)

Klem

Mamoth sa...

Med en slik digg candy er du garantert at jeg legger ut om den på bloggen min!!!!!

Ha en flott tur i New York!

Hilsen Elise

Hozzan sa...

Flott blog Candy! Vill gärna vinna och har länkat i min blogg.

Ann Hedvig sa...

Kos deg masse i New York! En super by å besøke :o)

Ligger link til blog candyen og bloggen din til venstre i min blog, under candy jar :o)

Linaannaemilia sa...

Gud vilken häftig grej....önskar jag kunde flyga med. Har länkat till din blog.

Sol sa...

Så artig! Dette blir spennende! Hiver meg med på Blog Candyen din... Å har lagt en link til bloggen din i min blogg. God Tur!

Camilla G sa...

Link til blogg og blogcandy er plassert i min blogg. Kjekt å oppdage deg foressten!

Julia sa...

wow vilken blog candy! Vill gärna vara med! Har länkat till dig i min blogg!

oheidia sa...

JEg har hevet meg på blog candyen din og jeg har lagret deg i blogglista mi. Håper turen til New york har vært fin. Vi andre snør ned her hjemme og det gjør nok ikke du!

Du har forresten en utrolig artig tittel på bloggen din. Måtte le da jeg leste bloggtittelen din men har ikke lagret det som kort i hodet! :=)

Du ligger som nr. 3 i mitt inlegg om blogcandyer rundt om kring i verden! Besøk meg og du får se :=)

CallaLily sa...

Men vad fint blod candy! Har lagt en link från mitt blob till dig. Puss och kram!

[FIN]Heidi

Maria sa...

Vilken härlig blogg du har. Min högsta önskan för tillfället är en kantpunch från Martha Stewart. Jag letar med ljus och lykta efter att hitta en lite närmare än Amerika. Därför hoppas jag på tur trots att jag ännu inte har någon blogg. Hoppas du har det bra i New York.

Hälsningar Maria

Karialov sa...

For ein fantastisk blogg og blog candy du har. :)

håper du har ein flott tur til USA og koser deg masse. :) :)

-Karianne-

Stine Marie sa...

God tur! Har lenket til deg i et innlegg om blog candyen i bloggen min :)

Annita sa...

WOOHOO have en rigtig god tur, og nyd det;-)
have en god dag.
Knus Annita

fiouna sa...

je partcipe si cela est possible de france et au passage j'adore ce que tu fais!!!
fiouna
http://le-scrapbooking-de-fiouna.over-blog.com/

Zarah sa...

Vilken SUPERROLIG blogcandy!! Självklart vill jag gärna ha en lott - om jag får? (Vet inte om jag är diskvalificerad om jag är i Sverige?)

Har också länkat till dig här.

Ha det kul i the Big Apple!! :D

Joy sa...

Åhh vilken generös gåva..verkligen flott. Hoppas resan varit underbar. Tar en lott och hoppas på turen självklart länkar jag i min blogg...

Kramar M

Kristine sa...

Hei Eli!
Håper du koser deg masse på turen!
Blir spennende å se hvem som vinner den flotte premien!
Klemmer fra Kristine

Gunilla sa...

Vilken generös blogcandy! Jag tar en lott och hoppas på turen. :)

Jag har bloggat om dig här; http://brunakatten.blogg.se/2009/february/blogg-candy-1.html

Jeanette sa...

Kjempeflott blogg du har,så masse fint du lager :-)

Vil gjerne være med på blog candyen,har lagt ut link i bloggen min:-)

Håper du storkoser deg i USA !!

Wendy Swenne sa...

You make great things! Love your blog.
And what a sweet thing to do, to give away some awesome blog candy!

Mouse40 sa...

Great blogcandy. Thanks for the chance to win!
I became a follower and posted a link on my blog
http://mouse40.blogspot.com/2009/02/blog-post_06.html

Malin ~ Lillpiga sa...

Åh, jag vinner gärna litt godis fra en nabo! :) http://lillpiga.blogspot.com/2009/02/ett-sista.html

Alice sa...

Hi! Is this blog candy open to everyone? I am Alice and I am from Italy and I don't speak your language :D Your blog candy is very beautiful, I will put a link to my candybar. See you,
Alice

ribenaruby sa...

Beautiful candy, link is the right bar list. thanks for a chance to win, I came from Kristines blog.

Monica Anderberg sa...

Åh, vilken fin blog. Hoppas jag vinner priset!
http://scrapoleket.blogspot.com/

Caroline Adelsson sa...

Det låter som en kul resa :) Tjusig blog candy dessutom!
Jag har skrivit och länkat hit från min blog http://sheaskortmakeri.blogspot.com/2009/02/massa-kanongodis-hos-eli.html

Sofie sa...

Oj, så fint! Deltar gärna, länkar från min sida!

Unknown sa...

Åh vilken kul resa! Nu har jag gjort en blog post där jag tipsar om denna candy! http://neliz.se/?p=987

Hugs, Daniela/Neliz

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Sosa sa...

For en utrolig flott candy da! Og så 6 dager i en fantastisk verden!
Du er jamen heldig og som attpåtil vil dele med en heldig person :)
Takk for muligheten og titten i en flott blogg! :)

Unknown sa...

Hi Eli you have an inspiring blog. Hope you have a lot of fun in New York and thankyou for the opportunity to win such great blog candy. Bev UK
davidholt21@btinternet.com

Johanna sa...

oh- vilka fina grejor du gör.
Och jag har just gjort något kort till en kompis i norge... det är klart att jag har länkt hit!
johanna (tysken från sverige...)

Bendichte sa...

Da skal jeg legge denne flotte blog candyen til min gamle blog og ønsker å være med i trekningen!
Håper du hadde en scrappete flott tur til The Big Apple!

Joyce B (Burchboo) sa...

Eli, great blog candy and thanks for the chance to enter your drawing. Will be checking out your neat blog often.

Githe sa...

Da har jeg skrevet om blogcandyen din på bloggen min.

Hilsen Githe

Bente sa...

Jeg er med! Og du er selvfølgelig behørig omtalt i bloggen min:=)

LenaF sa...

Fantastisk! Dette vil jeg absolut være med på!

Millas blogg sa...

Vilket godis du lottar ut!
Har länkat till dig på min blogg!
Hoppas du har/haft en underbar resa!

Mallan sa...

Helt underbar BlogCandy du har!

Önskar dig en härlig resa!
Jag har länkat till din blog och hoppas att få vara med i utlottningen även fast jag bor i Sverige.

Camilla sa...

Oj vilken blogg candy.. OCH vilka fina saker du gör!!!
Är gärna med och tar en lott.
Gillar verkligen Marthas punchar.
Hoppas resan var bra

Mvh Camilla

Carina sa...

Super spennende candy! Håper du hadde en flott tur :)

Kukusinka sa...

Hi, Eli! Super candy! Thank you for the chance to win!
Posted about your candy in my blog: http://kukusinka.blogspot.com/2009/02/blog-post_12.html

Tanya sa...

Hi, Eli! Super candy! Thank you for the chance to win!
Posted about your candy in my blog: http://aromeducafe.blogspot.com/

JaJ sa...

Wow vilken fin blog candy!
Jag vill gärna vara med och ta en lott :)

kram
Jane
http://minpysselsida.blogspot.com/2009/02/blog-candy.html

millamy sa...

For en flott Blog Candy.
Ha en riktig flott tur,

Her finner du meg

Åsa aká Scraphorse sa...

Å vad skojsigt med blog candy! Och Martha Stuart är verkligen inte fel... :0)
Här hittar du mig: http://www.scraphorse.blogg.se

olga sa...

Remarkable candy at you)
http://ponomareva21.blogspot.com/2009/02/eli.html

Natalie Z sa...

Hi, Eli! Super candy! I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". Thanks for a chance to win!
http://fifishobby.blogspot.com/

Caisa sa...

å va fin , jag vill med vinna!

E sa...

Oj oj en av de flotteste blog candyene. Håper du hadde en flott tur til NY og koste deg masse i shoppe mekkaen :))

Ankie sa...

Hej från Sverige, hoppas att du hade en fin tur till NY.
Kryssar fingrar och tår att lotten är på min sida.

eva sa...

Vi selger ikke slike chudechnye instrumenty.Ya drøm.

linaliten sa...

Jag vill jättegärna vara med och få chansen att vinna, har naturligtvis länkat i min blogg.
http://linaliten.blogg.se/2009/february/blog-candy.html

Monica sa...

Åh, jeg rakk det, jeg vil gjerne være med på denne kjempefine blogcandyen :)) Ha en fin valentin dag. *klem*

Monas hobbyblogg sa...

Wow, for en blogkandy! Blir gjerne med i trekningen! :)

HA en fin dag!

Anonym sa...

Rekker det akkurat jeg også - for en pakke det ble til slutt!! Misunner deg turen din, skulle gjerne vært 6 dager i New York jeg også ;)

Marianne sa...

Oj oj oj for en blogcandy...
Håper du har det fantastisk i New York. Elsker byen!! Vært der 2 ganger og det blir flere!!!!

Krysser fingre og håper jeg vinner!!!

Lena sa...

Halloj!! Här kommer det en som väldigt gärna vill vara med!! Vilken fin blogg du har...har precis hittat hit. Kul!! Länkat och klart inne hos mig!! Ha det bra!! // Anna ♥

Scrappelise sa...

Takk for idag, dere reiste jo så fort. Men det var vel gøy der dere var også tenker jeg! Og nå rekekr jeg visst akkurat å melde meg på bloggcandyen din. Den er virkelig super!

Aina Cesilie sa...

Du har vel hatt en fin tur tenker jeg:)
Også så fin en blog candy, jeg prøver lykken jeg også!

Hildegunn sa...

For en lekker candy!
Håper at du har hatt en flott tur!
Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Marita sa...

For en super blog candy! Jeg har skrevet om den i den ferske bloggen min, og linket til din. Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

Jeanette sa...

självklart vill jag vara med. Maila dig förrut för jag fick inte till att kommentera, men nu har jag fixat det.
Länkar