Translate

torsdag 4. september 2008

THE JAVABLU AWARD


ÅÅåå så koselig, jeg fikk en herlig award fra ELI KRISTIN. Hør bare hva hun skriver, hø-hø... "De jeg sender den videre til får den fordi de er utrolig dyktige til å lage kort og det gir meg alltid masse inspirasjon å besøke bloggenen deres. Tusen hjertelig takk ELI KRISTIN.Denne setter jeg stoooor pris på! ;)











Rules for the JAVABLU AWARD:

1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.

The javablu award goes to...

ANITA. I will give this Award to Anita because she teach me to paint, and so much more.

BENTE. Got this Award because She must be a wonderful person, five children, nurse, and she make so wonderful things/card.

CAMILLA. You got this Award because you are so positive and I like your works.

MARLENE. You make the must wonderful card, and you give me so much inspiration in your blog.

JORUNN.Jorunn, Jorunn you are a helpful person and give me a lot of inspiration

RIKKE.I give this Award to you for the person you are. Positiv, and you inspire me so often.



All of these amazing women are wonderful blog friends that stop by, leave me a nice comment and truly make my day. I cherish you guys! ;) I would love to pass the javablu award on to all of my visitors regardless - and especially those of you kind enough to leave me a comment. I love comments and I'll definately visit your blog too!

6 kommentarer:

Camilla sa...

Neimen Eli da!! Så utrolig generøs du er!!:) Blir skikkelig rørt:) Tusen takk!! Jeg har vært litt opptatt i dag, for ved siden av kortlagingen er jeg faktisk også kontaktlærer til en 10. klasse. Så nå kom jeg nettopp hjem fra foreldremøte.. Og så gøy å komme hjem til award-dryss fra deg!!!!
Klemmer fra Camilla.

Anonym sa...

Ohhh, Eli.. thank you so much for both awards!!
It means the world to me that you thought of me :)

Biggest hugs,
Marlene xx

Bente sa...

Tusen takk for begge awardene! Så koselig at du tenker på meg:=) Setter så pris på besøk inne på bloggen min. Har ingen i min krets med samme hobby som meg, så denne lille nett-verdenen er gull verdt når det gjelder tilbakemeldinger på det man lager. Takk igjen!
Klem fra Bente

Unknown sa...

ÅÅÅ Eli!!!
Sånn en herlig award og så herlige ord!!! *snufs...rørt*
Tusen tusen takk vennen!!!

Håper eg blir litt produktiv igjen om dagen, så eg faktisk kan gjere meg fortent til dese awardane... ;o)

klem,
Jorunn!

Anita Hagen sa...

Heihei Eli.

Tusen tusen hjertelig takk for nok en award fra deg *godklem*. Blir så rørt av sånn hederlig omtale :-)

Ha en fantastisk weekend og lov meg å ta deg tid til å kose deg litt med kortlaging også...sånn at vi får noe å hvile øynene på hi-hi.

Klem fra Anita

troll13 sa...

Tusind, tusind tak, den er jeg da rigtig glad for ;o)